In love with my one piece

Bakade iordning en solskenskaka nu på kvällen, ante kom hit efter matchen och va helt lerig för han hade varit målvakt. hahaa, fick ställa oss och skrubba hans byxor innan han drog iväg till norberg på nån bil grej. Jag har bott i min onepiece sen vi kom hem från brorsans match. Världens bästa plagg om jag får säga det själv.

Gissa vad det första ante tog på sig imorse var? min one piece. Visste väl att han skulle sno den! (Han testade den även igår kväll och gick ut i vardagsrummet där mamma, mormor&mommi satt, dom började gapskratta).


i love you one piece. Har bestämt mig för att inte byta till en mindre storlek, ska det va så ska det, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0