Home

Fick lov och sjukanmäla mig imorse för jag hostade så mycket. Så det blev en mysmorgon hos ante istället, klagar absolut inte men sen skulle han och filip ut och åka cross&fyrhjuling så då kila jag hem :) nu är det bättre iallafall, det är väl mest på morgonen och kvällen det brukar vara värst när man är förkyld. Får hoppas att det ger sig snart iallafall.. Nä nu ska ja ta nåt och käka sen blire nog och vila resten av dagen.

Igår kväll kika vi på idol vid ante, sen kom hans bröder&roffe och skulle kika på fotbollen. Ganska synd om tjabo faktiskt som hade tippat på 4-0 till sverige, och när det var 3 minuter kvar så blev det 5-0. hahaha


jag för några dagar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0