Hemmaaa

Hejdär! har haft en mysig helg i larsbo hos antes pappa. Har spelat monopol som galningar, ante vann först alla gånger typ, men igår när vi spelade så vann jag överlägset, tro mig! Började med att ante och stefan (hans pappa) ledde stort, jag chilla lite med och köpa gator och sparade ihop pengar istället, och det visade sig att det funkade riktigt bra. Det slutade med att dom fick skänka bort alla sina gator och pengar till mig för att dom inte hade råd när dom landade på mina få gator som kostade mycket ;) hahah. Monopol äger ju.

Igår åkte vi faktiskt ut i skogen också, gick efter en lång bäck och kom ut på en stig, följde den sen kom vi ner till en sjö :) jätte mysigt, älskar att va på "landet"! Idag har det varit fullt med folk där ute, antes pappa fyller år i veckan (dagen innan mig), antes bror har fyllt år och ann-louises barn sara fyller snart tror jag :) Så det har varit full rulle, 3 hundar och ca 15 pers. Ann-louises barn sandras hund va typ världens sötaste! Jääättte liten och söt,haha åh :) Är hemma nu iallafall, har packat upp och så och ska väl snart in i duschen och fixa och greja. Ha en skön kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0