Grattis!

Idag fyller mina vänner emmy&mattias år! grattis till eer :) 17 barre, inte illa lixom. Igår kväll åkte jag till ante och sov där! Kollade på slutet av idol där också, jag fattar verkligen inte hur linni kunde gå vidare, jag tycker inte alls om hennes röst, helt ärligt, tycker inte om den nånstanns. Det låter som att hon har en bubbla i halsen eller typ som att hon har stopp i halsen . Förstår inte varför så många vill ha henne kvar, eftersom hon blev kvar? hm.. Molly va ju iallafall skit duktig så de va bra att hon gick vidare! Nu hoppas jag att wildcardsen går till antingen amanda p, roshana, mikael eller hampus! Aja. nog om idol.

Idag i skolan hade vi bara frisörlektion! skönt&kul. va hemma vid kvart över 1 redan så då kila jag ner till mamma en stund, sen drog jag upp till ante och hämta mina grejer och så blev jag kvar där en stund! är hemma nu iallafall och ska plocka och greja lite, och göra svenska läxa, wohooo.. Ikväll blir de idol mys och imorgon drar jag till larsbo! Ante åkte dit idag men jag åker ut imorgon så att han får lite alone time där för en gångs skull :)


Okej jag måste prata lite mer om sång, bloggaren Andreas Wijk är sjukt duktig på att sjunga har jag nyss fått höra, har aldrig tänkt på det förut men lyssna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0