Födelsedags fika

Igår blev de födelsedags fika för hela slanten! Jag&ante bakade ihop 2 hallonpannacottor igår morse, som blev hur goda som helst, sen hade vi ju solskenskaka, kakor, bullar, kex och massa grejer. Vi va ju en hel del här igår, ca 20 pers allt som allt. Fick nästan bara pengar igår, och det är ju as bra de faktiskt ;) haha.

På kvällen när alla hade åkt hem så åkte jag mamma ante och mattias till servus och köpte chips&dipp.. Kändes som ett måste till "gustavsson 3 trappor" eller va programmet hette. kul ju, haha. Blev mys framför tv:n resten av kvällen iallafall! :) Idag hade jag praktik igen, till kl 6. Tog dit magnus och klippte honom sen har jag fått tvätta ur färg och sånt. jaa, har hoppat i min onepiece nu såklart. Ska vänta på magnus&mattias sen ska vi käka och se på idol. Imorgon är det back to school som gäller, ska bli skit kul faktiskt! Träffa mina tjejer,snacka skit,kundmottagning, sovmorgon, ja, ni vet. :) hihi. Saknar tjejerna faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0