Firad

Idag blev jag firad av mina tjejer! Dom bjöd mig på mat på jensens och sen fick jag hudkräm&duschkräm som luktar jordgubb! mm mm mm ... :) bästa ni! Jag har även klippt av mig håret, matildas fel egentligen, haha nejdå men laura klippte mig och matilda satt bakom och sa "mera, mera!!" hahaa, jag körde bara helt enkelt. Hur skönt som helst känns det. Lägger upp bild neranför! :) Klippte ca 15 cm? iallafall lite mer än 1 dm. skönt de :) Nu ska jag kika på idol, ikväll hejjar vi som fan på amanda persson, bäst ju. hejdå


in action


Resultatet. kortkort, mot vad jag hade iallafall :) hihi


De här fick jag av mina fina tjejer i födelsedags present! matilda eve och laura :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0