Fansidor på facebook

Skrattar för mig själv, ärligt talat. Dom har fixat fan sidor på facebook till några som var med på idol audition, tillexempel moa lignell som jag la upp ett videoklipp av. Även om hon var riktigt duktig så behöver dom väl inte gå så långt att dom gör en fan sida för henne? man kan ju inte vara fan av någon man har hört sjunga EN gång?;) Det här gäller fler av de som har gått vidare i idol, vad händer om dom åker ut på slut audition då? tänk om dom inte går vidare till finalen? ska ni byta fansida då eller hur tänker ni?;)



Det är ju en annan sak att vara fan av typ lady gaga. Men en person som har varit med och sjungit bra på idol audition 1 gång, come on ;) Det är ungefär som att jag skulle säga att jag är ett fan av en kompis som är duktig på att sjunga, det håller lixom inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0