29 september



Åkte till ante igår som sagt och klippte tjabo&tony, great. Kika lite på idol osv sen kika ja ante&tjabo på bad boys 2 resten av kvällen, haha :) De va ju iallafall rätt killar som gick vidare på idol! andré och olle, woooh. Ikväll är det dags för tjejer igen, får se vilka som går vidare där..

Idag hade jag bara en lektion i skolan, fick testa folieslingor på docka fast med inpackning, &med mitt tålamod gick det inte så himla bra för folien gled av hela tiden haha .. Va hemma vid halv 2 redan! as skönt ju, då kom ante hem till mig och sen kom hans mamma och hämta oss och så åkte vi till en som dom känner för jag skulle klippa henne :) hängde med till ante efter och käka och tog de lugnt en stund men nu är jag hemma. Fredag imorgon redan, hihi :) sköönt dee. kanske åker till erikslund och shoppar efter skolan imorgon! nytt ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0