17 år

Ska slänga upp lite bilder på lite grejer jag har fått än så länge :)


Ja ni, jag har klagat på min dvd ett bra tag nu för den hackar och grejar. Och igår så fick jag en av mormor och morfar! Sen när ante kommer hem till mig så visar det sig att han också hade köpt en likadan till mig. Bästa ♥ han har hört hur jag har klagat på min gamla så han tänkte att jag behövde en ny, han hade till och med köpt filmer till och skrivit kort och grejer. De va jäkligt otur att dom köpte samma sak, men den kom till användning ändå till honom själv, men man såg att han blev lite besviken, han va ju så gullig och hade tänkt på att jag behövde en ny så jag slapp klaga på min gamla! men det löste sig som sagt.. :)


Fick iallafall 2 filmer av honom som han hade köpt till dvd:n, dom andra 3 fick jag av hans familj. Fick även ny saltvattenspray och massa trosor av dom! hihi.


Nya jeanstights och mysiga strumpor fick jag av antes pappa&ann-louise! As bra de för mina gamla favoriter har det gått hål i ..


Det här fick jag av gammelmormor! en parfym som jag älskar och hudkräm och lipsyl som luktar kokos! + trisslotter.


Fick en fet påse med naturgodis av gammelmormor också faktiskt! Jag älskar ju det.. (har typ käkat hälften när jag tog den här bilden, haha)


Örhängena som jag fick av familjen igår morse!


Nya mysiga vinter grejer som jag också fick av familjen!


Dom här skorna fick jag ju för nån vecka sen men det var också en födelsedagspresent från familjen :) + ny rullgardin som jag inte tog kort på.

Så, det är det där jag har fått hittills av antes familj(er), min familj, mormor,morfar&mommi! :)

Imorgon kommer det massa fler folk! farmor&farfar, pappa, mona&bernt, morfar sigge&gittan, ann&nisse, kanske håkan&johannes. Då blir de massa fika och mer paket :) hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0