Vilken miss, SOLO

Som ni såg så har eve gästbloggat lite, fulaste bilderna hon kunde hitta på mig la hon till också, tss. Tycker om henne ändå ♥

Igår satt jag och läste SOLO som jag fick hem, och vilken jäkla miss dom har gjort.. haha


Överst står det "Bodylodions, jag har testat tre olika krämer för kroppen, här är resultatet!" Observera att det står KRÄMER FÖR KROPPEN och inte hårspray.. Ni ser ju att testet egentligen handlar om tre olika hårsprayer. hahaha.


Aja, idag har vi haft natur och så har vi gjort läggningar på frisör lektionen! Kom hem sent idag, lite väl jobbigt. Blogg.se har typ inte fungerat på några dagar så jag har inte kunnat blogga, igår hade jag praktik iallafall och efter den klippte jag morfars pappa innan jag åkte hem. Va hemma sent då med.

Imorgon kommer jag hem sent IGEN, ska till asköviken med naturen 12 till 4. så är inte hemma förrän 5. Sen fyller min mommi år så vi ska och fira henne vid halv 7 . Så himla tråkigt att komma hem sent.. Det börjar ju faktiskt bli mörkt klockan 6 nu också? usch :(

Ska åka hem till ante om en stund och ta de lugnt och mysa. Det behövs känner jag, ha en mysig kväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0