Praktik

Förbannad tjej. mobilen är seg, datorn är seg, jag har fått brev av express bild att jag inte har beställt skolkatalogen fast jag har gjort det. åh. Har varit en bra dag på praktiken iallafall, har hjälpt till och färgat hår, klippt mamma och klippt magnus. Ska käka nu, sen duscha sen ska jag inte göra nånting. fan va skönt.

Igår vart de mysdag här hemma, ante va här till 4 och sen gick jag upp till mormor och klippte henne. Tog en dusch sen åkte jag hem till ante och kolla på gustafsson och så sov jag kvar där! mys ♥

Den här veckan kommer bli så sjukt dryg. Idag kom jag hem kl 6, ska hinna duscha och greja och skriva klart svenska läxan. Imorgon kommer jag också hem kl 6, då blir de samma sak, men då åker jag nog till ante och sover. och på onsdag ska vi ha "klass kväll" i västerås så då kommer jag väl inte hem förrän 8-9 . sen på torsdag är jag hemma tidigt, men då ska jag in på banken och fixa med nån kod som va fel, sen ska jag beställa nagel tid, sen ska jag göra klart apu läxan sen måste jag ju ringa expressbild och fixa en annan grej osvosv. Och på allt de ska jag hinna träffa frida den här veckan också för hon är hemma från åre den här veckan. Shit, lovet kommer lägligt kan jag lova..


kul vecka, verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0