Ny produkt!!

Igår kväll kom ante hit lite oväntat :) bilden jag la upp igår är alltså självfall "mitt hår". Ska lägga upp bild på produkten jag använder här i inlägget! super bra verkligen!

Idag hade vi projekt i skolan, glömde ta kort på frisyren.. Men jag&matilda gjorde en "romantisk" frisyr, med lite flätor och lockar och en stor knut på sidan osv. Blev inte riiktigt som vi hade tänkt oss men de blev bra tillslut ändå hihi . Efter skolan åkte jag eve och matilda ut till erikslund och shoppa&käka lite! mys :) fick med mig ett gäng trosor hem men mer blev det inte idag, haha . Om ett tag ska vi åka och köpa kinamat och handla lite vanlig mat, ante kommer hit ikväll också så de blir lugnt, idol osv. Imorgon kväll blire häng med sara! hennes familj kommer hit på käk osv, blir braa de! :)


Den här produkten använder jag i handdukstorkat hår, kramar upp lockarna och fönar. Jätte bra blir det! (för er som naturligt har själv lockigt hår). Funkar nog inte så bra på er som har platt hår från början haha :)


Resultatet. Här har jag även i lite saltvattenspray för att inte lockarna ska bli för "fixade". Snyggast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0