Nagelförlängning!!

iiiiih, har bokat nagelförlängning på tisdag nästa vecka! shit va skönt de ska bli, mina ser ut som skit. Gjorde ju nagelförlängning förra vintern med, men då gjorde jag dom hos en klasskompis (hon hade dock hållt på med sånt i några år då) men nu när jag gör på salong hoppas jag att det blir ännu bättre! :) tydligen får man komma tillbaka  och fylla på och slipa ner dom var 3:e vecka, det kostar väl men ändå, då håller dom ju kanske till jul till och med?:) okej kanske inte men man kan ju hoppas, haha.


förra året. FÖRE


förra året. EFTER.

Mina tjocka korv fingrar ser ju faktiskt iallafall liiite bättre ut med längre naglar :) Men jag kommer inte göra lika långa som på bilden på tisdag.

längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0