Lördag

Blev myskväll deluxe igår kväll. Började med idolmys, helenius hörna och kladdaka hos sara :) sen vid halv 12 kila jag hem till ante och där blev de filmmys och naturgodis :) hihi. Det var underbart med sovmorgon imorse, tror inte ni fattar hur nice de va! har kommit hem sent 3 dagar den här veckan och gått upp halv 6 och halv 7 tre dagar i veckan. skönt? nej.

Vi gick upp vid halv 1 idag, mös, käkade upp det sista naturgodiset&kollade klart på en film, sen åkte jag hem med mamma kl 1 :) Nu ska jag ta tag i dammandet PÅ RIKTIGT. ha en bra lördag! min blir lugn. Ante kommer hit vid 4-5 kanske och så blir de matlagning och myskväll eftersom familjen ska bort :) blir as bra de ♥

jag är en sån där tjej som älskar myskvällar mer än fest. Visst, många tycker att det låter helt sjukt, men jag bara är så :) puss!


random bild från malta förra året, igen. shit va man längtar tillbaka när man ser sånt här :) alla knäppa kvällar och människor. Här hade vi nattbadat som ni kanske ser.. haha ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0