Larsbo

Igår morse skjutsade pappa ut mig till larsbo, sen följde jag och ante med hans pappa&ann-louise till leksand och vi va där i stort sett hela dagen! Stannade i borlänge för lite handling och sen lite käk på tillbakavägen. Va hemma runt 6 så då blev de mys och film :) åkte in till stan rätt tidigt imorse för casper hade match, vi åkte hem till hanna sen och käka frukost där hihi.

Kom hem för en stund sen! har verkligen ingenting kul och skriva om känner jag, inga bilder har jag tagit på länge heller, lär bli bättre på det .. ska fixa lite här hemma nu sen kanske jag kilar hem till ante senare, upptäckte att mamma och lillebror är i borlänge hela dagen och magnus sover efter nattskift, kul. hehe.. aja, lär börja med min redovisning som jag har om typ 2 veckor (haha), har den här veckan på mig och sen måndag - torsdag veckan efter, men jag vet hur det kommer bli med tiden så det är lika bra att jag gör det nu när jag har tid och är ledig.

Jag och ante ska iväg på en liten mini resa om ca 2 veckor.. vi har ju varit tillsammans i 3 år nu i november så de blir as mys :) berättar mer om det när det är dags. Ha en bra dag nu! :)


hemsk bild men jag bjuder på den, haha. jag matilda och eve på klassfesten i somras. Ser ut som att matilda har en polotröja på sig men okej.. haha

Skrev inget inlägg igår såg jag nu, haha. Blev en as mysig kväll i fredags iallafall med sara och frida! såg idol och lite annat och käka göttis. skönt och träffa frida lite nu när hon va hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0