Kilar ivääg

Ska kila iväg till ante typ nu. Har varit en bra dag idag över lag. På frisörlektionen skulle vi göra flygblad om att vi klipper och sånt på skolan, sen skulle vi gå och dela ut dom till folk på stan. Haha jag dog typ, det var så sjukt pinsamt. Jag kände mig som en sån där telefon gubbe som står och trycker på folk massa saker fast dom inte vill ha. Men de va faktiskt många som tackade ja och tog lappen, så vi får väl hoppas på lite mer kunder framöver :)

Idag krockade en gammal kill kompis till mig med motorcykel, det har tydligen gått väldigt illa, så vi alla hoppas nog bara på det bästa just nu.

Ta hand om det ni har, ta ingenting förgivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0