HOME

Hej ni! har som sagt varit i larsbo hela helgen, mysigt de! i fredags blev de idol och sånt och igår va ann-louises familj där ute och hälsade på, hennes barn sara har nyss fått en bebis som var urgullig! hann med och klippa ann-louise igår också och sen hjälpte vi till ute lite, tog upp båten osv. :) Idag åkte vi in till stan tidigt för casper hade match, åkte och lämna lite ved sen åkte vi till ann-louises andra dotter hanna som nyss har köpt hus! blir nog suuper när dom är klara med renoverningen :)

Blev en sväng över till norberg några timmar idag också, precis när jag kom hem så skulle mamma och dom dit och käka så jag hängde med. Nu måste jag packa upp, duscha, skriva en svenska grej så den är klar, klippa klart ett huvud osvosv. Sen är de ju gossip girl kl 6 och gustafsson kl 8! :)

Men just ja, idol i fredags då! Hur f*n kan man rösta vidare någon som glömmer typ HELA texten och för det andra sjunger som en kråka. JA, jag syftar på linni. Dom borde ju faktiskt ändra så att idol juryn har ansvaret för vem som åker ut, det är ju värdelöst annars eftersom svenska folket verkar vara totalt tondöva och virriga. Fattar inte hur man kan rösta på någon som glömmer hela texten överhuvudtaget? då förtjänar väl inte den personen och va kvar ens? man måste ju klara av att komma ihåg en text, man kan inte skylla på nervositet när ingen annan glömmer texten.. Det är ju lixom ingen svår text heller, robin hade typ 100 ord i första versen och han satte den, vad kunde linni av sin låt? "vill du ligga med mig då" var det enda hon sjöng sen stog hon där som ett fån. Sjukt irriterande faktiskt, duktiga denice som gjorde sin bästa kväll hitills enligt juryn fick däremot åka hem?..


Måste ju säga att jag har rätt sjuka människor i min klass, kärlek
(snodde bilden av emma)

Kommentarer
Postat av: laura

du är sååå såå söt lillan!!<3

2011-10-18 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0