Hej igen

Nu är jag tillbaka igen! dock inte så länge. Nästa vecka är det ju lov så då får vi se hur mycket uppdatering det blir.

I förrgår åkte jag ju iallafall hem till ante på kvällen och sov där, och i skolan igår hade vi typ 2 lektioner sen åkte vi ner på stan en sväng och köpte mat osv innan vi åkte tillbaka till skolan kl 5. Där blev de myskväll med "klassen" vi va som vanligt typ 10 pers av 27. Kul klass, verkligen :) men de va kul iallafall, käka pizza och kolla på sommaren med göran! haha. Åkte hem med 8 tåget och hemma kom pojkvännen och filip och mötte mig! Följde sen med ante hem och sov där igen :) vi fick även skolkatalogen igår så den låg vi och kika i igår kväll, haha, inga kommentarer.

Idag då, ja, idag hade jag bara en lektion, har hunnit fixa med en bank grej idag, varit på mammas jobb, gjort apu läxa osv. Ska snart in i duschen och sen fixa lite andra grejer innan robinson kl 8. Myser i min onepiece hela kvällen tror jag :)

sista dagen i skolan imorgon innan lovet, huuuuuuuuuuur skönt som helst! uppdaterar mer imorgon! puss


här får ni en bild på ett gäng söta vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0