Halloween

shit, jag hade verkligen ingen tanke på att det är halloween i helgen. Det känns som att det borde vara senare? eller? hm.. Hade ju varit kul med maskerad faktiskt, kul och klä ut sig ju :) förra året va jag på maskerad fest i söderbärke, (tror det var förra året iallafall?) hos stefan. Kul va de, dom flesta hade klätt ut sig så de va ju skit kul :) värdelöst annars.


Sara emma och jag, haha. från maskeraden, jag va typ polis, men jag vettefan om jag såg ut som en? hade typ svart linne, svarta skinnbrallor, polismössa, handklovar, rött läppstift vet jag inte varför jag hade men haha. De va ju kul iallafall!


bild från samma kväll, innan jag tog på läppstiftet haha.
skulle nog ha skippat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0