Fredag imorgon!!

Saknar mitt långa hår lite, (bilden under). Men de är ju rätt skönt med kort också .. Åkte hem till ante igår ändå, blev myskväll där med spel och annat. Idag färgade vi håret på en docka i skolan haha, och efter skolan så jobbade jag vid mamma typ 3 timmar. Kila hem till ante sen och hämta mina grejer och mös ett tag. Men nu är jag hemmaa, ska duscha och fixa lite inför imorgon. Imorgon kilar vi iväg till larsbo igen! :) skönt de. Ska ta med mig vinterjackan dit också.. haha kändes som att jag var den enda med vinter jacka idag, kanske för att min är så stor på .. :) Hinner nog inte skriva nåt imorgon, så vi hörs igen på söndag kväll typ! Har ändå inget och blogga om för tillfället så de är nog skönt med en paus ;) ha de så braa, puss :)


kort?


eller långt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0