Eget kort på kortet..


As coolt ju! jag ska byta till visa kort från maestro och då fick man välja eget kort till det. och så fick man se exakt hur det kommer se ut PÅ kortet sen. Jag valde en bild på mig och ante från grekland förra året, blir nog aas bra :) natti

(Nej det är inte min kortkod som står på kortet. Den står bara där för att man ska veta vart siffrorna kommer att sitta, precis som man ser chippet och de andra sakerna på det här kortet så är det bara för att man ska kunna sätta dit sin bild rätt så att den inte täcks över av något. Man får helt enkelt se hur det riktiga kortet kommer se ut. Men här har dom inte skrivit dit MINA siffror, namn, när kortet går ut osv. Det är bara en "test".)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0