Ana gina får en fet tumme ner av mig

Jag har aldrig gillat ana gina, jag tycker att hon är för överdriven och hon tror själv att hon är mycket roligare än vad hon är. Ana gina är en bloggerska för er som inte vet, hon har också en egen show på svt.se/humor. Hon blev typ känd för sina videoklipp där hon klär ut sig till en muslimsk kvinna med slöja och spelar efterbliven ungefär (hon är muslim själv tror jag, men hon bär inte slöja). Sjukt irriterande tjej enligt mig, jag har humor, men det hon gör är inte humor enligt mig? okej nån grej hon har spelat in kanske är lite rolig. Men till exempel den här "musikvideon" under..



Hur kan man tycka att det här är kul egentligen? jag blir bara sjukt irriterad av att kolla på den för hon tror att hon är så himla rolig men vad är roligt med den här videon? haha, bara pinsamt ju.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0