Aldrig mer asköviken

Hann inte blogga nåt alls igår! Va ju som sagt vid asköviken igår, värsta jag gjort typ. Det SPÖREGNADE och tanten som höll i det där drog ut oss i skogen och vi gick hur långt som helst i lera och regn för att lära oss vadå? vart fåglar bor, vad dom äter, vad ett naturreservat va, osv. Kunde lika gärna ha googlat allting, haha blir sur bara jag tänker på igår.. När jag kom hem så hann jag bara duscha och packa sen kilade jag och familjen upp till min gammelmormor som fyllde 83 :) käka mat där och fika osv,sen skjutsade dom hem mig till ante direkt efter och där blev de filmmys. Så hann alltså inte blogga igår .. dåligt.

Idag hade vi bara en lektion, gick på stan med matilda lite efter skolan och så käka vi vivaldi..hihi :) ska och hälsa på farmor&farfar snart med pappa så jag uppdaterar väl mer senare kanske. puss :)




Asköviken. Kossorna va typ det roligaste där, då kan ni förstå hur otroligt kul vi hade det.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0