Tisdag

Det första man hörde imorse var "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!" tjutande högt. Eve va rätt glad över och se oss faktiskt.. :) fick nästan tinnitus. nejdå♥ vi va väldigt glada över att se henne också. hihi

Igår efter praktiken gick jag hem till ante, käka där sen klippte jag tony som grattis i efterskott haha, kika lite på pengarna på bordet osv sen fick jag as skön ryggmassage! jag behöver aldrig gå till en massör och betala flera hundra kronor, jag har ju ante. bra va? :)

imorse åkte han iväg kl 6 på praktik, han kommer hem imorgon eller torsdag sen, men jag tog iallafall 8 tåget eftersom vi har fått en ny lektion på morgonen på tisdagar istället för sovmorgon ........... okej grejen va iallafall den att jag fick sms av skolan kvart över 8, jag var alltså redan på tåget, om att lektionen va inställd, behöver inte ens gå in på hur sur man blir av en sån grej. Så där kom jag till skolan kl 9 lixom, istället för att ha kunnat sovit 2 timmar till fick jag gå runt och göra ingenting till kl 11 .... &resten av dagen va lixom att sitta och kolla på typ 3 redovisningar på naturen, sen hål igen sen fick jag inpackning sen åkte jag hem kl 4. värd dag, :)

Vi gick och käka kebab iallafall, &jävlar va gott de va. Ska skriva upp de i kostdagboken nu "fet kebbe med en hel kanna vit sås" birgitta (min idrotts lärare) kommer få hjärtstopp eller nåt. aja, ska se topmodel nu, ha en skön kväll! puss :)


smyg titt på frisyren jag klippte förra veckan, när kunden själv har stylat till det!
(hon jobbar nära mamma&mormors affär så mormor har tagit bild hihi)
hon hade axel långt hår från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0