TIPS- Jeans shorts




Jag dog lite när jag såg dom här shortsen på systrarna backströms blogg.. herregud, jag älskar ju jeans shorts, jag bokstavligt talat bor i mina jeans shorts på sommaren. och så älskar jag ju tröjor med tryck och färg. Här får jag lixom både jeans shorts OCH tryck. OCH detaljer OCH färg... dör lite igen

Det enda minuset är att dom typ kostar 1000 kr och uppåt styck, plus att dom köps från typ usa vilket innebär att man inte kan prova dom innan man köper, plus att det kostar frakt och till och med tull om jag inte är helt fel ute? svindyra shorts alltså, men det skulle nästan vara värt det.

Undrar bara om min rumpa skulle få plats i dom där? känns som att halva skulle hänga ut eftersom dom är sydda snett uppåt där bak? haha förstår ni vad jag menar? :*

shortsen finns på www.runwaydreamz.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0