Sälen!

Trådlösa internet finkar fortfarande inte men förhoppningsvis gör det de när jag kommer hem igen! För imorgon åker jag till sälen med ante :) , morfar sigge har en stuga precis vid backarna vid hundfjället som vi har fått låna, tyvärr så finns det ju ingen snö än så skidor skippar vi :)

kommer bli huuur bra som helst ändå, hade tänkt bada vid ett badhus/äventyrsbad där nån dag, kanske fiska nån dag, ta de lugnt, mysa, ha de sjukt bra bara! Vi har ju varit tillsammans i 3 år nästa tisdag, men jag slutar inte förrän kl 5 då och är hemma 6, så de hinns ju inte med så mycket då. därför åker vi iväg i helgen och myser istället :) självklart kommer vi ses på tisdag ändå.

Ska börja fixa lite här nu, duscha, packa, äta, sen ska jag hem till ante senare och vi ska handla käk och så ska jag klippa jessica&lena! full rulle alltså. Ha de så bra så hörs vi på söndag kväll! puss


Kommentarer
Postat av: mimmi

SÅ FINA TILLSAMMANS :) :)

2011-11-09 @ 16:05:58
Postat av: SANNE

hihi :)

2011-11-14 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0