Praktik

shit vilken dag, jag fick en kund på praktiken som hade så mycket och tjockt hår att det tog mig TRE timmar att tvätta,klippa&styla! helt sjukt! men det var kul! hon hade typ axellångt hår först, JÄTTE tjockt och JÄTTE mycket hår. och så kapade jag av allt så hon blev kort i nacken och på ena sidan och på andra sidan hade hon kvar rätt mycket hår som typ rihanna hade förut. sen tunnade jag ur och greja hur mycket som helst, men förstår ändå inte hur det kunde ta sån tid? haha aja.


typ så.

Kom hem typ halv 7 så har hunnit käka och ta de lugnt ett tag men nu ska jag kila in i duschen, sen blir de att träna på redovisningen som jag har imorgon .. redovisa kan vara något av det värsta jag vet, på riktigt. så tänk på mig kl halv 12 och var glada att ni inte står där jag står, hehe ..

ska slänga upp bilder från sälen snart också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0