Onsdag kväll

hej ni, har inte så mycket att skriva alls, är trött och vill typ redan gå och lägga mig fast jag får sovmorgon till 10 ungefär .. ska iväg till mammas jobb vid 11 typ och käka sen ska jag fixa naglarna!! blir super.

tar 3 tåget till skolan sen och så ska vi va där till typ 8, mindre kul. vet inte ens vad vi ska göra men det är öppet hus så vi kanske ska fixa varandras hår eller nånting, blir säkert kul :) hinner väl blogga imorgon kväll tror jag! om jag inte sover hos ante, han blev kvar och jobba idag också så får se när han kommer hem imorgon. Aja, ha en  bra kväll! åker till larsbo i helgen också och är ledig på fredag så de ska bli super nice. pusspuss


haha gammal bild. brunett igen? tvekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0