Måndag

Vårat internet är bara knas så jag kommer nog inte uppdatera på ett tag! Igår åkte jag iallafall upp till pappa och gav honom sin 50 års present och en blomma :) hade köpt massa användbara grejer , lite roliga lite behövliga grejer i en korg. Jag fick faktiskt en parfym och hudkräm av honom också hihi. As gott lukta de!! Ante kom hit igår kväll också och vi såg gustafsson och sen filip&fredrik, tradition ju.


Parfymen jag fick av pappa :)

Idag har jag haft praktik hela dagen, niceee. Har tvättat lite hår och lagt in inpackning på mamma och klippt en lugg osv. haha. Är hemma nu så ska göra min powerpoint för jag va och hämta antes dator efter praktiken. Har ju inte ppt på min.. Aja, vi hörs väl när vi hörs!

Imorgon kilar jag in och käkar lunch och shoppar lite med matilda&eve innan kundmottagningen halv 2. Skönt.. Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0