Hej igen!

har inte uppdaterat på hela helgen kom jag på nu, haha. skönt det också.. har varit en myshelg med mitt hjärta♥ i fredags va familjen i borlänge hela kvällen så då kom ante hit och laga mat och mös framför idol med mig! sen i lördags åkte vi till västerås vid typ halv 3, handla lite sen käka vi gott och gick på nya twilight filmen! åh vad bra den var.. hoppas verkligen inte att dom väntar ett helt år med att visa andra delen? nån som vet? jaja.

Idag har jag inte gjort nånting än haha, vi vaknade vid 12 och låg i sängen och kolla på tv ett tag sen blev de frukost osv. ante åkte typ nyss så ska fixa lite nu, känner mig skapligt vidrig, sitter fortfarande utan bh under tröjan och i mjukisar med flottigt hår, mm mm mm fräscht va...

Igår kväll beställde vi hem lite julklappar också! haha ska bli så kul och ge dom sen.. älskar att ge bort presenter! speciellt om det finns en tanke bakom eller om det är lite roliga presenter.. hihi


älskar det här.

snyggt att jag har världens tjockaste fingrar bara, plus att en nagel är av.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0