Hej där

Inatt kom ante hit haha.. Jag va inte alls trött igår, somnade nog inte förrän 3? förstår inte. Vi såg nån film sen kika vi på tv till ca 3 alltså. Somnade till en kort stund och när jag vaknade var jag ännu piggare.. Gjorde klart min redovisning igår kväll iallafall, ska bara låna antes dator och göra en powerpoint nu. Sen måste jag träna in texten.. Ska leta bilder till powerpointen nu så att den bara är att sätta ihop sen! kul..

Sista dagen på lovet idag också .. Ante kila nyss hem och jag funderar på en kort promenad, bara för att få lite luft? skönt ju. Hade tänkt fråga mamma om vi skulle övningsköra idag men hon är fortfarande inte hemma från lillebrors match i köping så det hinner nog bli mörkt! Aja. ha en bra sista dag på lovet nu då! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0