Hatar platt hår

på mig själv iallafall. svårfixat, det blir fjongar så fort det blåser, man måste fixa om det på nytt varje morgon osvosv. Med lockigt hår är det bara att kliva upp ur sängen, spraya lite så är det klart, och det kan ju inte bli några fula fjongar pga blåsten eftersom de redan är lockigt? och man behöver ju knappt fixa det om man har självfall, då är ju lockarna som dom är? haha , skönt ju . Fast snart börjar jag väl platta håret som en galning igen..

Har inte haft platt hår på flera veckor nu, förutom förra veckan när ettorna fixade håret på oss. Det var då jag kände att nä, lockigt ska de va..




just nu. dåliga bilder

tackar pappa för lockarna (som dock knappt syns på bilderna haha)

Kommentarer
Postat av: Pappa

jaha ja...menar du att jag skulle ha lockigt hår??

Lite vågor kanske,,S / Kramiz

2011-12-06 @ 07:16:55
Postat av: SANNE

aa bara lite.. tssss :)

2011-12-09 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0