Godmorgon

Vaknade redan vid halv 10 imorse,haha, hämtade frukost och la oss i sängen igen, ante började ju inte jobba förrän halv 1 idag så de blev tv mys fram till 12 sen cyklade han iväg till jobbet. jag ska snart in i duschen, sen tänkte jag ta en promenad! inte så fint väder men ändå skönt att komma ut lite. Är fortfarande förkyld,har alltså varit det en vecka nu, börjar bli riktigt trött på det. Hostar och snorar, usch .. När jag väl blir förkyld då håller det i sig länge, inte så himla kul..

Jaja, igår fick vi hem lite biljetter också! hihi, nästa vecka ska ju jag och ante iväg på äventyr .. ni får veta mer när det händer ;) ha en bra dag nu! pusspuss


borde jag färga mörkt igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0