Första advent

Snön kom lagomt till första advent i år alltså, sjukt ju. Förra året kom väl snön i oktober? haha :) Idag har jag hunnit med en del, har pluggat lite, hämtat paket på posten, slagit in julklappar, klätt granen, och nu har jag precis torkat håret efter duschen så ska snabbt slänga ihop lite grejer tills imorgon! kilar hem till ante direkt efter praktiken kl 6 och så ska jag klippa tjabo om han är hemma. Sen blir de väl myskväll där och så sover jag kvar :) är så glad att ante bor nära tåget som sagt, då slipper jag gå 2 km ensam i mörkret&kylan ju. +att man får ett gäng myskvällar mitt i veckan bara sådär! inte alls fel :)


granen i år. Enligt mamma så ska granen fram första advent, "man måste ju hinna njuta av den hela månaden, det hinner man ju inte om man plockar fram den dagen innan jul och kastar ut den dagen efter" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0