Dags för plugg..

Hej där, kom hem från larsbo för en stund sen. Har varit en mysig helg som alltid där, men vädret har ju inte direkt varit så kul. Va på julmarknad ett tag igår jag och ante, kika runt lite sen kom filip&linnea dit ett tag också :) Tänkte slå in lite julklappar nu sen ska jag göra en svenska läxa och ladda upp inför veckan..

ca 3 veckor kvar innan jullovet. Har helt tappat lusten till att åka till skolan nu känner jag, det är inte kul alls. Jag måste åka med 8 tåget varje dag numera vilket jag hatar. Vi gör ingenting vettigt på lektionerna känns det som men ändå är man helt slut när man kommer hem på t.ex tisdagar när jag är hemma ca halv 7. Nä, skolan känns inge kul just nu. Tur att det snart är lov! Snön lär ju komma snart också, man kan ju inte fira jul utan snö.. 

 
1:a januari för något år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0