Bio imorgon!

Äntligen fredag!! hade bara frisör lektion idag så efter de kilade jag och matilda ner på stan och käka subway.. as gott ju .. Ska kila in i duschen nu men uppdaterar säkert senare!

Igår kväll kollade jag och ante på den andra twilight filmen, har äntligen övertalat honom att se dom. (dom är ju så mycket bättre än man tror innan!) Eftersom vi ska till västerås och se den nya på bio imorgon så behövdes lite uppdatering ;) hihi. har redan kollat på 1:an och 3:an ganska nyss så. Har hört av alla att 4:an är grymt bra! och att typ allt händer i den, så vad ska hända i den sista undrar jag? jag har ju läst böckerna,så jag vet redan slutet, men filmerna måste man ju se ändå :) så otroligt bra är dom ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0