Vänner <3

Hade världens mysigaste kväll igår med mina underbara vänner. Åkte hem till Ante vid 4 typ, så gick vi&filip ner på ica och handlade käk. Gick till alfons där vi grillade,spela kubb, pratade, och skrattade hela kvällen :) Det var jag ante filip linnea robin sofhia alfons jocke och matte som var där. Robin&Sofhia drog rätt tidigt, men dom hade ju faktiskt en anledning för igår hade dom varit tillsammans i 6 månader :) gulle. Vi fortsatte dock kvällen hos alfons och killarna skulle lära mig och linnea och spela poker, haha. Vi förstog ju iallafall lite medan dom förklarade.. kilade över till statoil och köpte glass också, köpte daim päron. HUR GOD SOM HELST. Ni lär ju faktiskt testa den! Det är päronglass istället för vaniljglass i den. Några stycken köpte käk också, sen gick vi tillbaka till alfons och spelade klart. Träffade sofi och felicia på statoil också :) Jag och ante kilade väl hem vid 1 kanske, och imorse skulle ju han upp vid 9 igen. Kändes lite tomt i sängen när han gick så jag gick hem redan vid 10. Svettades halvt ihjäl där jag gick 2 kilometer med långbyxor och jacka.. Har suttit ute i solen en stund nu men dom där jävla getingarna surrar runt mig hela tiden. Får se om jag ska sola lite till, ska baka sen för senare kommer magnus föräldrar hit. Han fyller 40 idag :) grattis till honom. Ska även jobba lite på min svenska redovisning.. Ha en skön dag och njuuuut av solen! :)

(Min katt sitter just nu och slickar på mitt ben?)


I maj förra året var ju jag&ante i grekland. Undra vart vi ska åka i höst?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0