VA?

Åkte hem till sara igår och kikade bb, helt sjukt att chrille åkte och nästan lika sjukt att PETER är i final.. skulle vara martin chrille och simon i final ju :( värdelöst. skulle ju sova vid ante också, och när jag kom ut från sara så satt han ute vid vägen och väntade på mig.. :') min bästa



Idag gjorde vi nästan ingenting i skolan eftersom vi inte har nånting kvar och göra.. haha, ganska värdelöst det med. Städade ur skåpen lite snabbt iallafall. Var hemma redan kl 1. Nu ska jag vila ett tag, höll på och somna på tåget så det känns som det behövs kanske. Men samtidigt så är det ju ganska soligt ute? hm.. får se vad som händer, ska måla om naglarna iallafall. DET vet jag, och imorgon åker vi ju till stockholm!!:) För en gångs skull hade jag tänkt försöka orka locka håret ikväll så att det ser lite skapligt ut imorgon. (vilket det aldrig gör annars för att jag inte orkar fixa nåt..) Idag tillexempel, har samma fläta fortfarande som igår.. haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0