Utländsk läsare? eller ett skämt? :)

Efter skolan idag så gick jag matilda&eve och käkade på spicy för vi var så hungriga.. (iallafall jag.) illa,men gott var det ju, älska spicy ♥  Hade inte ens tänkt äta ute idag egentligen så jag fick lov och låna pengar av eve.. Hatar att låna pengar av folk.  Även om jag betalar tillbaka dagen efter så gillar jag verkligen inte att låna pengar, eve&matilda tycker jag är jäätte töntig för varenda gång jag har lånat typ 5 kronor av dom så vill jag ge tillbaka det. Dom suckar lika mycket varje gång .. :) men rätt ska va rätt. Jag däremot är likadan om någon har lånat pengar av mig, en femma spelar lixom ingen roll. Det jämnar ut sig ändå. Men när det handlar om mig och att jag lånar så vill jag alltid ge tillbaka varenda krona, haha.  rolig informaton va?

Såg att det var en utländsk som hade kommenterat min blogg också! Var tvungen att kolla ip numret ifall det var nån som drev, men det stog att ip numret kom från polen, så jag antar att det är en polsk som har kommenterat?:) haha, han eller hon tyckte iallafall att jag hade en intressant blogg. (hur nu han eller hon kan förstå vad jag skriver) :) men aja de va väl kul om det är på riktigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0