VALBORG

Valborg spenderades tillsammans med min pojkvän, robin, alfons, jocke, matte, filip, linnea&sofhia. Kvällen blev hur mysig och rolig som helst :) Jag åkte hem till ante vid 4, då var det bara filip och alfons som var där, sen kom ante hem med matte i släptåg. Efter en stund kom även linnea och jocke och sen robin och sofhia. Vi började med grillning hos ante, kunde som tur var sitta utomhus och käka eftersom solen kika fram en stund :) Satt där och pratade,skrattade,käkade&lyssnade på musik typ 3 timmar,jätte mysigt ♥ Sen gick vi ner till brasan vid 7 för jockes storebror skulle spela&sjunga halv 8. Då var det svin kallt ute kan jag lova, det kunde ha varit huuur skönt som helst, om det bara inte hade blåst så mycket.. Tur att man har en pojkvän som värmer en :) När vi kom till brasan så var det nästan ingen där eftersom det var så tidigt, plus att dom inte skulle tända brasan fören kl 8. Jag&ante gick upp och hälsade på hans pappa en snabbis, för dom var hemma hos ann-louises (antes pappas sambos) föräldrar och käkade (dom bor alldeles brevid brasan). Sen gick vi tillbaka till resten av gänget, så satt jag mig vid gräskanten i solen med världens underbaraste pojkvän brevid mig och lyssnade när jockes bror uppträdde. Ännu en mysig stund ♥ Jag har aldrig hört honom sjunga förut men han var faktiskt jätte duktig!

Vi gick tillbaka hem till ante efter det och var där resten av kvällen, lyssnade på musik&umgicks. Skrattade så att käkarna hoppade ur led, (nästan..). Killarna börja dansa till massa dåliga typiska "kill" låtar. Haha spårade killar,men vi hade hur kul som helst iallafall! :) Plus att matte körde sin dans... Kan lova er att ni verkligen skulle skratta om ni såg den.hahaha, Senare gick vi till statoil och käka korv, as gott! och ännu lite senare så gick vi tillbaka mot ante där kvällen slutade. Det blev en toppen kväll iallafall, precis som jag hade trott. Kan ju inte bli annat än toppen med det sällskapet menar jag. :) Men vet ni? jag glömde ta kort.. Jag skrev till och med i inlägget igår att jag skulle komma ihåg kameran, gjorde jag det?.. :) aja, kan ju inte göra nåt åt det nu direkt.

Det var kul att få träffa robins tjej också,jag har ju känt robin sen jag gick på dagis så sjäälvklart vill man att han ska hitta en bra tjej. Och det tror jag faktiskt att han har gjort! Sofhia verkar hur gullig som helst och dom verkar hur kära som helst, as söta :') hihi. Glad för deras skull, verkligen. Jag vet ju själv hur det känns och må sådär bra med nån :)

Imorse skulle ju jag till jobbet också, eftersom jag sov hos ante så var det ju nära :) åkte dit vid kvart i 9, började 9. En trevlig tjej, eller dam kanske man ska säga. haha, Som hette lena som jobbar där visade mig lite saker som jag behövde veta och sådär. I början va de knappt nå folk där, tro mig jag förstår er! kl 9 på morgonen efter valborg känns det inte som att någon borde orka det haha. Men lite senare på dagen så vart det lite och göra, jag fick inte lära mig kassan idag så jag fick koka kaffe, plocka in brickorna i diskrummet, fylla disken och sätta igång diskmaskinen, ställa ut disken igen, kolla så att det alltid fanns vatten och mjölk där det skulle finnas det m.m. Det var iallafall kul :) så jag hoppas att jag får jobba där mer! Jobbade 5 timmar sen kom mamma och hämtade mig, åkte och handlade och sen åkte jag hem och duschade och grejade. Ikväll åker jag till antes pappa i Larsbo med ante och filip. Dom är där varje måndag och tisdag för dom har projektarbete i skolan då, så dom håller på och bygger en bastu där ute, och imorgon är jag ledig så då tänkte jag följa med :)

Nu blev det här ett jätte långt inlägg men jag tänkte avsluta det nu iallafall. haha, hoppas att ni hade en kul kväll igår :)


Jag just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt med så långa inlägg ingen läser det

2011-05-03 @ 22:29:51
Postat av: SANNE

haha, det är väl upp till var och en ;)

2011-05-04 @ 10:01:45
Postat av: Anonym

ditt liv är ju inte så jätte intressant!

2011-05-05 @ 16:48:05
Postat av: SANNE

men läs inte då?:*

2011-05-05 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0