Torsdag

Mysig kväll med min ante igår,as usual ♥ kikade bb med hans bröder&rasmus också, fan va kul vi hade åt simon när han skulle skapa ett bråk med sara som ett "uppdrag". Hahaha, simon är ju king!! Imorse så tog det emot lite att gå upp, inte så konstigt när klockan ringer halv 6 och man känner hur kallt det blir när man går upp. När man först har legat under ett varmt täcke brevid en pojkvän som ALLTID är hur varm som helst.

I skolan fick vi det värsta att göra innan sommarlovet. Tvätta, borsta ur, torka, ställa tillbaka ALLA dockhuvuden. Det är HUR många som helst! Va kan de va, 200 ? kändes som de iallafall. Och så jag med mitt tålamod skulle borsta ut en docka med blött hår som var som tuggummi....


Sånahär huvuden typ.

Fick sluta vid halv 11 iallafall så då kilade jag matilda och eve ner på stan och köpte bikini till eve och käka en macka på gouter. Sen åkte jag 12 tåget hem med robin matte axel och gustav. Robin hade "jag har aldrig ..." på sin mobil, så vi körde de, kul ju:) åkte till farmor och farfar med pappa efter skolan och dom fick sina kakor som dom hade beställt. Christian kom dit en sväng också, som jag inte sett på år och dar. Nu ska jag damma på mitt rum sen ska jag stryka lite kanske, eller kanske ska säga åt lillebror och göra det? hahaa. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0