Slutade 12 !!!

Slutade efter engelska np idag :):) läs delen gick bra, men hör delen gick veerkligen dåligt. Hörde att det var rätt många i klassen som höll med mig.. Våran lärare klarade inte ens hör delen .. haha, aja. Efter skolan gick jag och Matilda ner på stan en sväng, kikade i lite butiker och hittade massa fina sommar kläder, åh:) sen gick vi till donken och köpte glass som vi tog med oss till parken, mys ♥

tog 12 tåget hem så var hemma redan kvart över 1. Tog cykeln hem och när jag hade värsta farten uppe i en nerförsbacke så hör jag att nån ropar på mig, så ser jag att ante står och målar vid nåt hus där, haha tvärbromsning.com. Cyklade vidare hem sen och nu har jag suttit ute och solat&lyssnat på musik en timme.

Blir så sjukt rastlös när jag ligger och solar så jag har faktiskt ingen lust att sola längre än så.. Lite färg fick jag iallafall :) nu ska jag in i duschen, sen ska jag plugga och kanske fixa dammen om jag hinner. Åker till ante sen och sover där ♥

Imorgon har jag sovmorgon, börjar 12!:) så jag kan alltså ta 11 tåget, hur skönt?


Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0