Slappa veckor sådär innan sommarlovet

Nyss sett på gossip girl, asbra. Ska snart in i duschen tänkte jag, imorgon ska matilda göra ljusa slingor i hela mitt hår (!!!) :) får hoppas att det inte blir randigt eller orange.. haha, blir nog braa. Ska färga på henne med!:) Den här veckan blir bra slapp, förutom måndag, fast jag klagar absolut inte ;)

Måndag: börjar 8 slutar 2
Tisdag : börjar halv 9 slutar halv 11(?)
Onsdag : börjar 12 slutar halv 1 .... (mentorstid en halvtimme..)
Torsdag : Frisör lektion (städa salongen) 8-12
Fredag : sv redovisning 9 - 10 ungefär, sen slutar jag.

Ska nog göra livräddnings grejs på tisdag efter skolan med matilda&eve, sen ska vi hem till eve och klippa varandra :)

Skön vecka, men nästa vecka blir ännu bättre!
Skola på måndagen, stockholm tisdagen, skolan onsdagen,
ledig torsdag & fredag + måndagen efter helgen. Vi har de fan rätt bra ändå ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

vi har väl ingen estet-lektion på tisdag?

2011-05-22 @ 22:50:45
Postat av: SANNE

nej, matte nationella ;)

2011-05-23 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0