SKOLAN

Känns som skoldagarna blir mer och mer "onödiga" nu innan sommaren, imorgon har vi tillexempel estet halv 9 till 10 sen slutar vi. För mig känns det vääldigt onödigt att sitta på tåget en timme till skolan för att sedan ha en lektion som iallafall jag inte får ut någonting alls av, sedan sitta på tåget 1 timme hem igen? På onsdag blir det samma sak, har matte nationella på morgonen halv 9, sen slutar vi? Men det är ju iallafall en viktig lektion, och på torsdagar slutar vi tolv varje vecka. Jag tror inte ens att vi kommer ha mer matte och engelska innan sommaren nu, är klara med kurserna så.. Det betyder alltså att vi kommer va lediga alla tisdagar och onsdagar som är kvar fram till sommaren? och det betyder också att jag inte kommer behöva läsa matte eller engelska mer i hela mitt liv, typ?!:):):):)

Imorgon ska jag lura hit ante och lära honom ekvationer, dom har ju också nationella prov på onsdag. haha, snäll tjej.. Fast det är väl snällt?:* Ska låna hans dator och göra klart powepointen också, så ska jag redovisa svenskan på fredag.  Nu blev de mycket snack om skolan, mindre kul kanske. Men det händer inte så mycket mer på veckodagarna än att jag är i skolan och åker tåg.. haha, fun life. Men helgerna är ju bättre :)


i och för sig är det ju inte såhär illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0