Poker kväll?

Kvällen igår började med poker,och slutade med poker och en halvsovande sanne.. Jag var så sjukt trött igår så jag kunde knappt hålla ögonen öppna.. jävla skit också, lördags kvällar är bäst då är man utvilad och pigg. Så det är nog bäst att vi kör en lördag nästa gång haha :* Linnea spöa killarna i poker iallafall, aas bra ju! jag sov kvar vid ante också :) nu ska jag in i duschen sen ska vi till mormor och käka lunch och så ska jag klippa henne! kilar kanske över till ante senare också, ♥


bjuder på en bild från när jag var blond.
haha, ca 3-4 år sen. Borde jag vara blond?

Eller brunett?

Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Matte

Du passar i blont färga, blont!(:

2011-05-18 @ 21:34:23
Postat av: Matte

Du passar i blont färga, blont!(:

2011-05-18 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0