Nationellt prov

yes, imorse hade vi första nationella provet i engelska, gick väl bra. Får se! Dagen har varit helt okej, har ju i och för  sig bara varit i skolan och nu är jag hemma och väntar på min ante som ska sova här inatt ♥ Vi har börjat sälja kakor i klassen också, haha. Ska försöka spara ihop till en resa som vi ska åka på i 3:an. Vi kommer tjäna 9800 kr om varje person i klassen säljer 16 burkar var. Vi säljer kakor, chokladbollar&godis burkar. Jäääätte mumsigt ser det ut att vara. Vi har satt upp ett mål att vi ska sälja 9 burkar var till nästa onsdag, jag är redan uppe i 5, 4 to go :)

Imorgon slutar jag tolv, huuuur skönt som helst! Missar dock 1 ½ timme av frisör tiden för vi ska tydligen slänga in en matte lektion då. Tydligen så ligger vi efter i planeringen, det står alltså fel på planerings pappret (som vi jobbar efter). Men det är ju inte vi som har gjort planeringen? varför ska vi straffas för att nån annan inte har tänkt så bra när dom har gjort den.. alltid är det nåt strul, får vara glada över att vi slutar tolv iallafall och att dom inte satt in en extra matte lektion efter att vi slutat :) åker till farmor&farfar efter skolan med pappa också, ska försöka lura på dom några kakburkar också.. hihi, ha en mysig kväll ♥


just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0