NÅGOT DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG

Tänkte börja med en rolig sak här, eller rolig och rolig. Tänkte berätta en sak om mig själv varje måndag i några veckor framåt, som inte så många vet om mig kanske? kan bli kul, eller inte. Haha! Vi får väl se hur länge det håller. Kan ju börja redan nu ..

Något du kanske inte visste om mig är att varje gång jag är ute och går själv när det är lite halvmörkt. Så ser jag mig alltid över axeln flera gånger. Tycker inte alls om att gå ute själv, därför gör jag sällan det. Jag är överhuvudtaget inte rädd för mörker om jag är inomhus, så jag är absolut inte mörkrädd;) det är det som finns utomhus som skrämmer mig. Det händer ju alltid en massa saker i våran lilla stad känns det som, så man vet ju inte riktigt alls vem den där lite konstiga killen som går förbi en är? eller hur han är? tänk om han är efterlyst av polisen? eller kanske borde vara? osv. Det kanske är väärldens snällaste människa, men ändå tänker jag alltid, tänk om....?  Jag skrämmer upp mig själv helt enkelt :) Såå, de visste ni kanske inte om mig :* Men kom nu inte och skräm mig om ni ser att jag går och kollar mig över axeln, hahaha.


Här skulle jag tillexempel aldrig gå själv om jag inte var tvungen.
(Haha, ser nästan ut som kostigen eller vägen jag går till bussen..)
Bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: Dixi

Tycker det är klokt av dig, att hålla koll ! Det måste ju tyvärr alla göra nuförtiden, oxå killarna råkar ju ut för dårar och blir nerslagna, beror nog tyvärr mycket på att folk som borde omhändertas för vård inte får det..men det händer nog iaf mindre i en liten stad, verkar värre i storstäder. Du skriver jättebra iaf, keep up the good work !

2011-05-16 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0