NÅGOT DU INTE VISSTE OM MIG DEL 3

Något annat ni kanske inte visste om mig är att jag är överdrivet "rädd" för insekter. Spelar ingen roll om det är en spindel, humla, geting, skalbagge.. Alla är lika obehagliga, och värre blir det när jag vet att dom kan göra illa mig, tillexempel getingar eller humlor. Dom är värst,om det kommer en humla och surrar runt mig när jag ligger ute och solar tillexempel, då finns det ingen chans att jag kan sitta kvar. Jag blir ofta sur också, för att dom förstör min sköna stund i solen. Finns väl ingen anledning i världen att surra runt mitt huvud lixom? 



När det gäller små insekter som tillexempel skalbaggar eller nyckelpigor så är jag inte direkt "rädd" men jag tycker att det är äckligt och obehagligt när dom sätter sig på mig. Eftersom dom är så små så vet jag ju inte vart dom tar vägen? Om jag tror att den har flygit iväg så kanske den egentligen har krypit in i min tröja eller nåt. Inte så mysigt att ha små djur där lixom. Så nu vet ni att om jag plötsligt får eld i röven och springer iväg så är det antingen en humla eller geting eller något annat äckligt vid mig..


Skulle inte vara så mysigt om den här
kröp in och fastnade i håret på dig heller va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0