NÅGOT DU INTE VISSTE OM MIG DEL 2

En annan sak du kanske inte visste om mig är att jag hellre åt gröna oliver än godis när jag var liten. Jag drack också oftare vatten än t.ex cola. Iallafall så säger mamma det. Haha, sjukt egentligen. Alla barn äter väl godis? i MÄNGDER. Oliver är något som jag fortfarande tycker om, nästan hellre än godis faktiskt. Äter inte speciellt mycket godis, mer nötter och sånt. Dricker inte så mycket cola heller, mest juice. (Om inte eve lurar med oss på spicy eller donken såklart.) :* Jag tycker om saker som är salt, och oliver smakar ganska salt. Men ändå som något annat.. Oliver smakar gott iallafall, det vet jag :)



(Skulle egentligen ha lagt upp det här igår, varje måndag sa jag ju. Men igår blev jag så överaskad och glad när ante ringde och sa att han va nästan vid mig och undrade om han fick sova här, så jag glömde bort det. Och när jag kom på det så orkade jag inte.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0