Min helg

Har haft en jätte mysig och rolig helg igen, med min bästa! I fredags gjorde vi inte så mycket eftersom vi kom dit på kvällen, hann bara laga mat och se talang och någon film :) och i lördags så lurade ante och hans pappa med mig ut i skogen för dom skulle leta efter någon bäck som dom hade vart vid förut. Vi hittade bäcken,men det var svårare att hitta tillbaka till bilen .. hahaha, Vi gick runt runt och trodde vi var på rätt väg, men den vägen som stefan (antes pappa) var bomb säker på att vi skulle gå visade sig vara fel. Tillslut stannade vi och började skratta, haha vad skulle vi göra lixom? Sen vände vi och gick åt andra hållet,och där var ju bilen en bit bort :)


Hann med att ramla ner i ett hål med hela foten också. haha

När vi kom hem - några timmar senare så hade vi lite kubb tävling, jag ante och caspers kompis mot stefan ann-louise och casper. Vi förlorade faktiskt, men det var ju kul ändå ;) hann med och baka lite också. Idag är det ju faktiskt morsdag! Grattis till alla mammor där ute :) Imorse kom ann-louises barn ut och fikade och så, åkte upp till sjön en stund och så åkte vi hem och spelade lite kubb igen. Jag vann mot ante till och med, duktig tjej! Är hemma nu iallafall, senare ska jag nog träffa sara&frida, blir braaa de ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0